11 תשובות
לא, זה לא נורא.
לא זה לא כזה נורא.. גם חברה ונשיקה יגיעו בסופו של דבר
לא זה לא כזה נורא בגיל ארבעים זה נוראxd
אנונימית
נוראי.
שואל השאלה:
תודה
תודה
לא חח
התנשקתי בפעם הראשונה בגיל 12 ועשיתי את טעות חיי
התנשקתי בפעם הראשונה בגיל 12 ועשיתי את טעות חיי
תביא כיף גם אני ככה
ממש לא.
אני בן 20 וגם לא היה לי חברה ולא התנשקתי
אנונימי
אני בדיוק כמוך רק בן 15
בכלל לא
באותו הנושא: