התחברות
הרשמה
אני בקטע של מישהי חדשה מהכיתה וידידה שלי אמרה לי שהיא חושבת שיכול לקרות בנינו משהו והיא אמרה לי לשלוח לה הודעה מה לשלוח?
19 בדצמבר 2016, 19:15
התאהבות
זוגיות
3 תשובות
תשלח היי
ותפתחו שיחה
G
GiLL1111
אמן אמן אמן שאתה הקראש שלי. קוראים לך ****?
ת
ת ר נ ג ו ל ת
תשלח: היי! זוכרת אותי ;)
ק
קשה להשגה ;)
באותו הנושא:
אם מישהו ומישהי מהכיתה מתחפשים לחתן וכלה, הם בקטע?
יש לי ידידה מהכיתה שהיא עולה חדשה
היום מישהי מהכיתה יצאה עלי מסיבה ממש לא מוצדקת ובכיתי וילד מהכיתה שלי ממש הגן עלי.
אני השנה בבית ספר חדש והייתי בטוח שאני חלק מהכיתה עד שידידה אמרה לי היום ש...
אם ידידה רוצה/מסכימה לצאת איתי לדייט סוג של זה אומר שהיא בקטע שלי בערך?
למה הבנים פה תמיד מחפשים מישהי בקטע זוגי ולא בקטע ידידותי של סתם לדבר לכיף?
יש לי ידידה והיא ועוד מישהי מהכיתה רבו.. והיינו רק שלושתינו הידידה שלי (נועה שם בדוי) הלכה לצד אז הלכתי אלייה וראיתי..
אני צריך להיות קודם ידיד של מישהי בשביל להיות חבר שלה? (אם זאת מישהי מהכיתה שלי)
עשיתי טעות ששאלתי עם מישהי מהכיתה בקטע שלי עוד לפני שהתחלתי לצאת איתה למקומות?
אם מישהו (מהכיתה) רוצה שאני ישתכר בשביל לנסות להתקרב אליי יותר, זה אומר שהוא בקטע שלי?
ידידה טובה שלו אומרת שהוא רוצה אותי בקטע רציני אבל הוא לא שולח הודעות (בני 19)