2 תשובות
אני נכנסתי לאתר "עברתי" וקודם כל קראתי את כל החומר פעם אחת. יש כאלה שלומדים רק מהאפליקציה אבל רציתי לקרוא יותר גם בשביל להבין ולא רק לזכור תשובות כמו תוכי (חוץ מזה שיש דברים כמו זכות קדימה שחייב לקרוא על זה וללמוד את זה).
בזמן שלמדתי מהאתר עשיתי מבחנים במקביל באפליקציה. עשיתי כ"כ הרבה מבחנים עד שכבר זכרתי את השאלות והתשובות בעל פה. רק כשראיתי שיש לי באפליקציה טעות אחת או שתיים, ניגשתי לבחינה.
שיהיה בהצלחה!
גם אני עשיתי בדיוק כמו זאת שמעלי ועברתי עם 0 טעויות, אז זאת השיטה הכי טובה לדעתי