התחברות
הרשמה
אכלתם פעם ניוקי תפוח''א בפיצה האט? האם היה טעים?
25 בדצמבר 2016, 08:18
פיצה האט
תפוחי אדמה
המלצות גולשים
תשובה אחת
אכלתי ניוקי אבל לא בפיצה האט ולדעתי זה ממש טעים.. אבל זה עניין של טעם.
י
ילדה של אבא.
באותו הנושא:
אכלתם פעם ארנבת? אם כן, זה טעים?
מישהו אכל פעם את הפיצה של מעדנות, שמוכרים בסופר, ויכול להגיד אם היא טעימה?
ניוקי תפוחי אדמה זה טעים?
ערב טוב, הבאתי לבית פיצה שני פיצה ב-40 שקל השאלה: הפיצה אחד אכלו נשאר עוד פיצה מה לעשות אם הפיצה? אנחנו שביעים.
אכלתם פעם משהו בפיצה האט שהוא לא פיצה? יש להם קישים, ניוקי, טבעות בצל, פוטטו צ'יפס ועוד מתלבטת מה לקחת מה כדאי?
האם ניוקי זה טעים?
מי אכל שרימפס זה הדבר היחידי שבא לי לאכול (לא יכול מטעמי כשרות) זה טעים?
לאכול תמנון זה טעים? ראיתי סרטון שמישהי אכלה זרוע של תמנון ורוד סגול כזה וזה נשמע טעים לפי הרעש הקריספי
הפיצה הטעימה ביותר - איזה פיצה הכי טעימה?
רוטב לטוסט - איזה רוטב טעים אפשר לשים בטוסט חוץ מקטשופ או רוטב פיצה?
קולות לעיסה מפריעים לי (אבל ממש, אני מסוגלת להכניס אגרוף למישהו בגלל שהוא אכל תפוח.) מכירים?