6 תשובות
קרוב מידי.
לשבת ליד מישהו מסויים
קר לך מהמזגן..
את רואה יותר טוב מרחוק (?)
איזה תירוץ צריך? תבוא למורה אפשר בבקשה לעבור מקום? אם יש תשובה שלילית תגיד לה אני לכיתה לא נכנס עד שאת מושיבה אותי איפה שבא לי
שואל השאלה:
תודה
אנונימי
חח מה אתם עושים לי מינוס ככה צריך לעשות
אם יש לך משקפיים לרחוק אז תגיד שאתה צריך לשבת יותר רחוק כי אם אתה קרוב מדי זה עושה לך כאבי ראש... זה מה שאני עשיתי
אנונימית