12 תשובות
במשקאות אנרגיה יש קפאין וקפאין פוגע בגדילה בהחלט.
אני שותה xl ובלו כמה פעמים בשבוע... לא קרה כלום מאז אז אני לא חושבת
לא, זה פשוט המון קפאין וסוכר אז זה לא מומלץ מתחת לגיל 12.
ולא זה לא בריא.
ולא זה לא בריא.
לא
בכמות גדולה ומוגזמת זה יכול לעכב את הגדילה /התפתחות מעט אבל לא לעצור אותה.
לא, זה פוגע בלב וזה לא בריא.
לא
רק אני קראתי את הxl בהתחלה בתור מידה? חח חח חח חח
אנונימי
לא, זה פשוט ממש לא בריא
אני די בטוח שכן, בגלל זה כתוב שמותר לשתות מגיל 12+
באותו הנושא: