תשובה אחת
g - תאוצת הכובד
זה אומר האם הגוף נמצא בנפילה חופשית.
כלומר, אם התאוצה של הגוף שווה ל-g הגוף נע בנפילה חופשית.
אם התאוצה שלך לא שווה לg אז את צריכה לכתוב גדולה/קטנה בהתאם למה שיצא לך..
זה אומר האם הגוף נמצא בנפילה חופשית.
כלומר, אם התאוצה של הגוף שווה ל-g הגוף נע בנפילה חופשית.
אם התאוצה שלך לא שווה לg אז את צריכה לכתוב גדולה/קטנה בהתאם למה שיצא לך..
באותו הנושא: