2 תשובות
שואל השאלה:
אז אני מעדיף שכבר יחסמו לי את המשתמש הזה כי את המשתמש הזה ויבטלו את החסימה בשני
אז אני מעדיף שכבר יחסמו לי את המשתמש הזה כי את המשתמש הזה ויבטלו את החסימה בשני
אנונימי
רוב הסיכויים שחסמו לך זה כי אסור משתמשים כפולים בסטיפס
באותו הנושא: