2 תשובות
אני ממליץ שלא כי בדיקת דם זה מחליש כי לוקחים לך דם מהגוף וגם ככה את חלשה אז לא כידי
אני אישית חושב שתדחי את הבדיקה
מקווה שעזרתי :)
תרגשי טוב :)
אני אישית חושב שתדחי את הבדיקה
מקווה שעזרתי :)
תרגשי טוב :)
אני ממליצה להגיד לרופא לפני הבדיקה.
באותו הנושא: