6 תשובות
אחותי, מצבך טוב, יש לי 3 נכשלים במתמטיקה רק המחצית (5 יחל)
שואל השאלה:
הציון שלי מתחת ל 20.-.
הציון שלי מתחת ל 20.-.
אנונימית
אם זה נכשל אחד זה בסדר גמור, ואם זה בפיזיקה אז אפשר להבין, זה מקצוע לא פשוט
זה בסדר, לי יש ארבע נכשלים:(
ואני מסתדרת
ואני מסתדרת
לא זה לא גרוע אם זה נכשל אחד לא כל אדם מקבל ציונים גבוהים כי אין אדם מושלם אזאם פעם אחת נכשל זה לא כזה נורא
זה לא גרוע, מאמינה שהמורה תתחשב בך אם היא תראה ששאר הציונים טובים יותר, לא נורא, לומדים מטעויות
באותו הנושא: