3 תשובות
שואל השאלה:
אגב הייתי באיקאה היה לא משהו.
אגב הייתי באיקאה היה לא משהו.
אנונימי
הכי מומלץ בחנות של שעונים, כי שם גם יש שעונים אכותיים וגם יש לך אחריות.
מחסני חשמל
באותו הנושא: