13 תשובות
היא מהממת!
היא לא לדעתי
כן היא ממש יפהה
בחיים לא ראיתי אותה בלי איפור כך שלא אוכל לשפוט. היא נחמדה.
יפיפיה
יותר מדי איפור ושיזוף, אבל כן
היא חמודה.. הגוף שלה לא משהו
כן כשהיא לא מכוסה בטונות איפור ונראית כמו גוש נוצץ וקריפי
אנונימית
היא יותר יפה בלי איפור
אבל כן היא יפה
אנונימית
נופ.