תשובה אחת
תלוי לאן את צריכה להגיע ברמת גן. הכי עדיף לרדת בתחנת סבידור-מרכז אבל ייתכן שגם תחנת השלום תהיה טובה לך. שוב תלוי לאן תצטרכי להגיע ברמת גן.
באותו הנושא: