התחברות
הרשמה
באיזה תחנה אני צריכה לרדת מהרכבת כדי להגיע לרמת גן?
14 בינואר 2017, 18:41
איך להגיע
רכבת ישראל
נסיעות
אוטובוס
תחנות
תשובה אחת
תלוי לאן את צריכה להגיע ברמת גן. הכי עדיף לרדת בתחנת סבידור-מרכז אבל ייתכן שגם תחנת השלום תהיה טובה לך. שוב תלוי לאן תצטרכי להגיע ברמת גן.
ר
רוקיסט
באותו הנושא:
בירושלים, כדי להגיע למכללת הדסה עם הרכבת הקלה באיזו תחנה אני צריכה לרדת?
באיזה תחנה לרדת מהרכבת כדי להגיע לפארק הירקון מהר?
באיזה תחנת רכבת בתל אביב אני צריכה לרדת כדי להגיע לגני התערוכה?
באיזה תחנה ברכבת אני צריכה לרדת כדי להגיע לתחנת האוטובוסים המרכזית בתל אביב?
להגיע לקניון פסגת זאב עם הרכבת הקלה - באיזה תחנה של הרכבת הקלה אני צריכה לרדת בכדי להגיע לקניון פסגת זאב?
אם אני גרה ליד אוהל שם (רמת גן) איפה יש תחנה של קו 56 ואם אין על איזה אוטובוס אני יכולה לעלות כדי להגיע לתחנה ובאיזו תחנה אני צריכה לעצור?
אם אני צריכה להגיע לגני התערוכה בתל אביב, באיזה תחנת רכבת אני צריכה לרדת?
אם אני עולה בתחנת רכבת חדרה מערב. באיזה תחנה אני צריכה לרדת בשביל להגיע לרמת גן רחוב עוזיאל?
איזה תחנה צריך לרדת מנהריה לתל אביב כדי להגיע לשלישות ברמת גן?
אם אני רוצה לרדת ברמת גן (כדי להגיע לתל השומר) באיזה עיר לרדת ברכבת?
באיזה תחנה צריך לרדת ברכבת כדי להגיע לקניון רמת אביב? ואיזה אוטובוס לוקחים מהרכבת?