17 תשובות
מעולה, שאפו!
מעולה.
זה ממש טוב.
זה ממש טוב!
עצה שלי, נסי לשמור את הציונים בסביבות הממוצע הזה גם כשתגדלי, זה יעזור לך מלא בעתיד! ואם את יכולה להגיע לציונים כאלה, אז למה לא? :)
מעולה! וואו, כל הכבוד (:
זה מצויין!
תשמרי על זה
בתור אחת שגם בכיתה ז', זה ממוצע סבבה (:
סבבה
גם אני בז ולכולם אצלי יש משהו בסביבות ה90-100
אנונימית
זה טוב
(מישהי רוצה צומי-,-)
כן, המשיכי כך.
תגידי את עושה עצמך או שאת באה בקטע שנקנא בך?
את כבר יודעת את התשובה -.-
סביר לא משהו
מה יש לך?! ממוצע של 94 בחטיבה זה מטורף זה מצויין
זה פצצה כל הכבוד!
גרוע
מה את רוצה שנגיד לך?
זה בסדר גמור :) העיקר לשמר