7 תשובות
אתה ממש חמוד!
וכן זה סבבה, באמת שזה ממש קשה לנו אז הכי כיף שעוזרים לנו במקום לצחוק עלינו :)
אנונימית
איזה חבר חמוד אתה
וזה מעולה מה שנתתה לה ואם זה ממש כואב לה אז תיתן לה כדור
שואל השאלה:
ברור מקודם נתתי לה אופטלגין... אני מדבר כאילו עכשיו סתם בשביל להרגיע את הכאב עד שהכדור יעבוד
אנונימי
כן ברור שזה סבבה כל הכבוד לך:)
כן, כל הכבוד לך, אבל תתן לה אולי גם כדור משכך כאבים ( אדוויל, אופטלגין וכו)
כן אבל הכי טוב זה לישון
תן לה לישון ותפנק אותה כאילו תחבק אותה תגיד לה שאת אוהב תלטף אותה...
אנונימית
כן ברור, אולי תיתן לה כדור גם אם ממש כואב לה
באותו הנושא: