4 תשובות
מה? למה שהיא לא תתן לך לשתף אותה בזה? היא צריכה לפרגן לך.
אולם המידע שנתת מאד מועט ולכן אי אפשר להבין את התמונה המלאה.
אבל אם את אוהבת אותו והוא אותך, אני לא רואה סיבה שלא תהיו יחד. מקסימום לא תספרי לה, ספרי לאחרים. או שאל תספרי, גם זו אופציה.
חשבת שגם אולי היא אוהבת אותו
שואל השאלה:
לה יש חבר כבר שנה אבל יש לה רגשות אליו.
היא ביקשה שאם נהיה יחד לא אערב אותה בזה
אנונימית
אז תהיי איתו ואל תערבי אותה בזה... אני לא רואה פה בעיה.