התחברות
הרשמה
מה קרה לדואר ישראל, למה החבילות התעכבו?
28 בינואר 2017, 14:54
דואר
דואר ישראל
תשובה אחת
שום דבר לא קרה הם תמיד ככה
אנונימית
באותו הנושא:
מישו רשם לי" אוהבת ביצים" והוא התכוון לקטע סוטה איזה קטילה טובה אפשר לרשום לו?
איזה קטילה טובה אפשר לרשום למישהן שרשם לי "את מעלה לי כל פעם את הקטן"?..
מישהו רשם לי "אני מת שתדביקי אותי בקורונה" איזה קטילה טובה אפשר לרשום לו?
מישהו רשם לי "אני מת שתדביקי אותי בקורונה" איזה קטילה טובה אפשר לרשום לו?
מישהו רשם לי "על איזה ג'ויינטים את ממליצה" איזה קטילה טובה אפשר לרשום לו על זה?
מישהו רשם לי "על איזה סמים את ממליצה" איזה קטילה טובה אפשר לרשום לו על זה?
מישהו רשם לי"פעם היית יותר יפה" איזה קטילה טובה אפשר לרשום לו?
מישהו רשם לי"פעם היית יותר יפה" איזה קטילה טובה אפשר לרשום לו על זה ?
מישהו רשם לי "את נראת עבריינית" איזה קטילה טובה אפשר לרשום לו?
מישהן רשם לי "אבא שלך נראה כאילו הוא יצא מבית כלא לפני שתי דקות" איזה קטילה טובה אפשר לרשום לו?..??
מישהו רשם לי "איפה את גרה איזה רחוב ומה המספר שלך" איזה קטילה טובה אפשר לרשום לו ?..