3 תשובות
יכול להיות שזה ביוץ, זה טבעי.
ואם זה על בסיס יומיומי ולא רק אחרי מחזור - הפרשות.
Aro
זה נורמאלי לגמריי, יש את זה לכל בת שקיבלה מחזור זה חלק מתהליך ההפרשות שלאחר הביוץ, זו ביצית לא מופרת. בכל חודש אם את לא נקלטת להריון תהייה לך הפרשה כזו,.
אנונימית
שואל השאלה:
לא קיבלתי עדיין מחזור..
אנונימית
באותו הנושא: