4 תשובות
יותר נכון - ברברים.
אנונימי
כן, לה פמיליה אני חושבת
בתור ירושלמי (עד לפני תחילת שנה ) וגרתי אם אנשים שכולם 100 אחוז אוהדי ביתר. הם בהמות אלימות שמקללות כול דבר שזז סבלתי את האלימות שלהם כלפי הקהילה הגאה ערבים ושמאלנים כול יום ואני מאושר שעזבתי מהאיזור הזה