10 תשובות
אלופה
דברי איתי בכיתה יב
מדהים. לא מבינה איך את עושה את זה, אני תמיד על נכשל ועוד ב-3 יח"ל.
אדירה
כל הכבוד, חרוצה.
תביאי נשיקה
תביאי נשיקה
שהיא גאונה ואני רוצה שהיא תלמד אותי בזמן שאני מעריץ/שונא אותה בסתר xd
כל הכבוד שאפו
מדהימה!
כל הכבוד שאפו
מדהימה!
שהיא טובה במתמטיקה או שהיא חרשנית מה כבר יש לחשוב
מכירה שני ילדים שקיבלו כזה ציון שנה שעברה
אני אישית בשוק מציון כזה
קודם כל המעבר בין חטיבה לתיכון זה בכלל לא קל ויש קפיצה מטורפת בחומר ולרוב זה נורא מטלטל
אני אישית חוויתי את זה
לכן בתור אחת שיודעת איך זה מרגיש לעבור כיתה כזו
אני בשוק ומודהמת ממך!
לגמרי אלופה...
לקחתי השראה אחות.
אני אישית בשוק מציון כזה
קודם כל המעבר בין חטיבה לתיכון זה בכלל לא קל ויש קפיצה מטורפת בחומר ולרוב זה נורא מטלטל
אני אישית חוויתי את זה
לכן בתור אחת שיודעת איך זה מרגיש לעבור כיתה כזו
אני בשוק ומודהמת ממך!
לגמרי אלופה...
לקחתי השראה אחות.
ואו אלופה
מעריצה אותך
באותו הנושא: