14 תשובות
לא חושבת הם פשוט אחלה נעלים למתאמנים כמוני למשל
אני ממש לא מסכימה
שואל השאלה:
כאילו כאלה
אנונימי
ממש לא מסכימה
לי יש כאלה דומות ואני ממש לא פרחה
מזה הסטיגמות האלה
אני לובשת את זה לשיעורי ספורט כי זה יפה לדעתי
איזה נעליין את רוצה שאני ילבש בדיוק?
הרי אם אני יגיד אדידיס אז תגידי ערסית נייק זה גם ערסית לפי הסטיגמות
אניי
אנונימית
לא, זה ממש דפוק
והדגם בקישור דווקא ממש יפה
מה הקשר פרחות ילדה
לא באלך אל תקני
מה הקשר.
כולה נעל
והיא מהממת לדעתי
אני חושבת שזה לא קשור לפרחות אבל זה אופנה ממוחזרת ולדעתי זה לא היה יפה פעם וזה עדין לא יפה
תמיד חשבתי שהנעליים ממש לא יפות, אבל זה באופנה אז כולן קונות.
בכל אופן זה לא פרחי.
ממש לא מסכימה, יש לי ניו באלאנס, ואני ההפך מפרחה..
איך הגעת לזה שזה של פרחות?
לא רואה בנעל שום דבר שקשור לפרחות בכלל... מאיפה הבאת את זה בכלל? היא באמת מהממת בעיניי (ואהבתי אותן עוד לפני שהן הפכו להיות באופנה), ותאמיני לי שהדבר האחרון שאני זה "פרחה" בשפתך.
אז דיי כבר להפיל סטיגמות על פי פאקינג דברים שהם לובשים או נועלים. או בכללי להדביק סטיגמות.
אנונימית
זה נעל.
רק נעל.. איך פרחה איך?
ממש ממש לא.
יש להם דגמים מהממים של ניו באלאנס ואין קשר בין נעל \ פריט לבוש לבין צורת התנהגות, אז די בבקשה לסטיגמות מפגרות ושכול אחד ילבש מה שטוב לו
. תודה.