4 תשובות
שואל השאלה:
לא שאלתי מה התוצאות של הקייץ והחורף אלה מה גורם לקייץ ומה גורם לחורף
ול"צריכים עזרה אני כאן:l " זה התשובה הכי עצלנית שאי פעם ראיתי
לא שאלתי מה התוצאות של הקייץ והחורף אלה מה גורם לקייץ ומה גורם לחורף
ול"צריכים עזרה אני כאן:l " זה התשובה הכי עצלנית שאי פעם ראיתי
אנונימי
כי כדור הארץ מסתובב ובחורף הוא נמצא במצב שהוא רחוק יותר מהשמש
ובקיץ הוא קרוב יותר אל השמש בסיבוב שלו
ובקיץ הוא קרוב יותר אל השמש בסיבוב שלו
ככה הקב"ה ברא
בחורף קר כי יש גשמים ורוחות
ובקיץ חם כי המעלות של השמש עולות בקיץ
ובקיץ חם כי המעלות של השמש עולות בקיץ
אנונימית
באותו הנושא: