4 תשובות
אוהבים? זה נחשב נורמלי לדעתי שנשלח הודעות באותה כמות.
אני חושב שאם בנות מתחילות שיחה זה נורמלי לגמרי למה רק בנים אמורים לעשות את זה?
גם וגם
מעדיף שזה הדדי, לפעמים אני שולח לפעמים הצד השני.
באותו הנושא: