7 תשובות
לגמור כנראה 6 קופסאות גלידה.. ):
להיות עם הכלב שלי והרבה מאוד אוכל
חחח לעבוד ואס יש לי מבחן במכללה ואזז... לא יודע
הולכת להיות שמחה בטירוף כי סוף סוף מביאים לנו תעודות
וגם הולכת לפארק להיות לבד *^...^*
בתאריך הזה יש לי תור סוף סוף ללק ג'ל, אז כנראה שאעשה לק אדום (בכל זאת, יום האהבה^.^) ואתמרמר על חיי.
שום דבר. כרגיל.
מבחן באנגלית