5 תשובות
קצת עידון פה ושם לא יזיק
אבל זה חזק! כל הכבוד (:
אבל זה חזק! כל הכבוד (:
מאוד מרגש, ממש אהבתי.
יפה
צודק
מרגש!
אנונימית
באותו הנושא: