5 תשובות
תנסי לאכול משהו או לשתות מים, לגרגר אותם ואז לירוק
אמור לעזור...
אמור לעזור...
אנונימית
אם יש ריח רע, תנסה לאכול מסטיק..
אם יש לך קפיטריה (או משהו דומה) בביהס, תקנה שם מסטיק מנטה.
למרות שאני לא מאמינה שכל מי שעובר לידך בוהה לך בשיניים, וגם לא ככ רואים אם לא מצחצחים שיניים, סהכ יש אבנית והשן מקבלת גוון צהבהב.
למרות שאני לא מאמינה שכל מי שעובר לידך בוהה לך בשיניים, וגם לא ככ רואים אם לא מצחצחים שיניים, סהכ יש אבנית והשן מקבלת גוון צהבהב.
שואל השאלה:
זה לא הריח, זה הצהוב בשיניים וזה מגעיל ואין לי איך לצחצח או משהו לעשות עכשיו
מה אפשר לעשות?
זה לא הריח, זה הצהוב בשיניים וזה מגעיל ואין לי איך לצחצח או משהו לעשות עכשיו
מה אפשר לעשות?
אנונימי
תבקשי ללכת לשירותים ותגרדי את זה עם האצבע ואז תשטפי תיד טוב טוב..
אנונימית
באותו הנושא: