7 תשובות
לא הוגן בכלל
אבל איך תלמדו?
לא
חחחnחחח וטפ אבל למה שמישהו יחרבן על הרצפה
כנראה שאף אחד לא הודה בזה אז משאירים אותכם עונש כשעה בגלל בן אדם מסויים
שואל השאלה:
אבל כשחושבים על זה
איך זה קשור לבנות?
אנונימית
אני אןכלת
אני רואה שאת בת
ואם חירבנו בשירותים של הבנים
למה משאירים גם בנות?!
חחח גם אצלי בבית ספר זה קרה. מישהו חרבן על הרצפה בשירותים של הבנים ואז מרח את זה על הדלתות... איככ זה דוחה! אבל לפי דעתי זה לא הוגן להעניש את כל השכבה ולהשאיר אותם שעה נוספת