התחברות
הרשמה
היי יש לי גירגורים כאלה מתחת ללב הרבה פעמים אני מרגישה כזה בעבוע ודפיקות וגם לפעמים כאילו משהו מתכווץ לי שם.. מה לעשות?
20 בפברואר 2017, 18:39
לב
חזה
דפיקות
תשובה אחת
מה לעשות? פשוט לגשת מיידית לקרדיולוג.
ל
לירון (:
באותו הנושא:
ילד בכיתה נוגע לי בתחת הרבה פעמים ואומר לי איזה תחת יש לך ממש שווה תפיסה, היד שלי מותאמת ללתפוס את התחת שלך מה לעשות?
איזו שאלה אתם חושבים ששאלו פה הכי הרבה פעמים והיא כבר נמאסה?
גם אתם מרגישים בגיל ההתבגרות הרבה פעמים עצב, דיכאון, שאף אחד לא אוהב אותכם, והרבה כאלה?
מה יקרה אם בטעות בלעתי קצת מי פה בזמן הגירגור?
גירגורים של חתול זה חמוד?
נכון גירגורים של חתול זה הדבר הכי חמוד בעולם?
מה אתם חושבים קונור מגרגור יכנס לכלא?
בבקשה תענו שאלתי את השאלה הזאת הרבה פעמים ואף פעם לא עונים.
שאני שולח דפים להדפסה המדפסת משמיעה גרגור ולא מדפיסה ומראה שאין דפים וצבע מה לעשות?
איך אני יכולה לנשום הרבה זמן מתחת למים?
גרגור מי מלח באמת משפיע ואפקטיבי בהעלמת דלקת גרון ויראלית?