2 תשובות
קודם כול משתתפת בצערך.
לשאלתך יש שתי אפשוריות את תעשי את בגרות למרות הכאב. או שתדברי עם המורה כדי שתגשי למועד ב
משתתפת בצערך, גם אני איבדתי את סבתי האהובה לפני חודש..
תחשבי שהיא לא היתה רוצה שתפסידי את הבגרות. תעשי אותה בכל מקרה. במידה ואת מרגישה שאת באמת לא יכולה, כמו שאמרו מעליי תדברי עם המורה ותסבירי את המצב. אני בטוחה שיתחשבו בך.
אם את רוצה לדבר, אני כאן..