6 תשובות
זה השם של אלוקים
יהוה יהוה יהוה יהוה
מי אמר שאסור?
"לא תישא את שם השם לשווא"
בעשרת הדיברות כתוב "לא תישא את שם ה' לשווא"
השם שכתבת הוא שם השם ולכן יש אנשים שלא אומרים מתוך אמונה.
לאא אסור גם לכתוב את זה! זה משום כיבוד של הקב"ה.. יש לו כל כך הרבה שמות אחרים תשתמשו בהם, אסור לכתוב, להגיד את השם הזהה
בדת היהודית יהוה זה השם של אלוהים... אבל לא יקרה כלום אם תגיד