5 תשובות
אם זה היה מקרה חירום אז מגבון או סבון כלים או אלכוג'ל
שואל השאלה:
ולא היה מצב שלא היה לכם עם מה לנקות?
אנונימית
מקסימום על המכנס (אם הוא שחור אז כן)
אם לא אז לנער את הידיים ולצאת כמו איזה ברווז שיצא מהאגם לול
או לנגב את הידיים על חבר חח
לי אישית יש ג'ל חיטוי תמיד בתיק
אז קרה לי פעם או פעמיים שלא היה סבון אז פשוט ניקיתי את הידיים במים, ייבשתי ואז שמתי ג'ל חיטוי
חח הלכתי לשטוף את הידיים בסבון כלים לול