2 תשובות
אני חושב שהיו לכם 15 ימים להיות יחד.. זה לא סוף העולם, תיפגשו שבוע הבא או עוד שבועיים, לא קרה כלום. אני יודע שזה קשה מהצד שלו אבל שיבין את הצד שלך, זה טיול אחרון..
וואו איך אני שונאת את הקטעים האלה
תלכי לטיול
אין הרבה טיולים שנתיים
את חבר שלך תוכלי לראות פעם אחרת.. הוא לא בורח לשום מקום
תלכי לטיול
אין הרבה טיולים שנתיים
את חבר שלך תוכלי לראות פעם אחרת.. הוא לא בורח לשום מקום