7 תשובות
לא. סטיגמות
זה סטיגמה.. כמו כל עדה, יש קמצנים ואין קמצנים
יש ויש.
לא, זו סטיגמה. כמו שאומרים שכל הרוסים בלונדיניים עם עיניים כחולות ואני בכלל לא בלונדינית ולא עם עיניים כחולות.
זה סטיגמה, גם לא כל הרוסים שתיינים, לא כל הרומנים גנבים ולא כל הבלונדיניות טיפשות.
חח ממש לא.
באותה מידה שיש פולנים קמצים אז יש תימנים ופרסים קמצים.
העדה לא אומרת עליך כלום
באותה מידה שיש פולנים קמצים אז יש תימנים ופרסים קמצים.
העדה לא אומרת עליך כלום
אנונימית
באותו הנושא: