5 תשובות
16.9
רישיון למה? אופנוע אפשר לעשות תאוריה כבר ב15.5.
להוציא רישיון לאוטו, הטסט הסופי אפשר לגשת הכי מוקדם ב16.9
להוציא רישיון לאוטו, הטסט הסופי אפשר לגשת הכי מוקדם ב16.9
למכונית אפשר להתחיל ללמוד כבר ב16 וחצי
חבר שלי הוציא בגיל 16.9 חודשים
למכונית:
16.3 תאוריה
16.6 להתחיל שיעורי נהיגה
16.9 לגשת לטסט
אלה הגילים הכי מוקדמים שאפשר להוציא רשיון
16.3 תאוריה
16.6 להתחיל שיעורי נהיגה
16.9 לגשת לטסט
אלה הגילים הכי מוקדמים שאפשר להוציא רשיון