6 תשובות
איה זה בטח כואב בטוסיק ועוד ללכת עם זה זה פריקינג עינויים
אנונימי
רק מאחורה זה פס עם חוט, מקדימה זה רגיל וזה לא בולט במכנס צמוד ואמרו לי שזה נוח יותר עם חלק מהשמלות ולפי מה שהבנתי זה גם יותר נוח
אנחנו שמות את זה כי זה יותר נוח וזה יותר יפה שלא רואים את הפס של התחתון שאנחנו שמות טייץ ולמרות שאף אחד לא באמת מסתכל לנו בתחתונים זה יותר מעצב את התחת מקווה שעזרתי
אנונימית
אני לא חושבת שבנים שלא לבשו חוטני יכולים לכתוב אם זה נוח או לא... אולי זה נראה לא נוח אבל זה נוח ודווקא בטייץ הכי רואים את זה... אבל יש בנות שרוצות שיראו את זה בטייצ לפי דעתי שיעשו מה שבא להן כי זה הגוף שלהן ולא שלכם אבל בכל זאת אני לא הייתי שמה טייצ וחוטני כי זה בעיני זול אבל אני ממש ****לא**** אומרת שכל מי שמה טייצ עם חוטני זולה כל אחת והבחירה שלה
ובחייאת כמה פעמים שאלו את השאלה הזאת?
ובחייאת כמה פעמים שאלו את השאלה הזאת?
לזאת שמעליי
אם את בחטיבה+, תאמיני לי, מסתכלים לך על התחתונים
אם את בחטיבה+, תאמיני לי, מסתכלים לך על התחתונים
אני אישית שמה חוטיני לפעמים מהסיבות הבאות:
1. זה מה שנשאר ללבוש
2. בטייצים (לא שקופים) זה יותר נוח כי ככה לא רואים את הפס של התחתון שזה יותר מביך לדעתי
3. זה כן נוח למרות איך שזה נראה
4. זה די כיף לשים הלבשה תחתונה מהודרת יו נואו
5. כדאי להיראות יפה לחבר שלי
אגב רשמתי מאנונימי בגלל שלא בא לי הודעות מטרידים חרמנים :)
1. זה מה שנשאר ללבוש
2. בטייצים (לא שקופים) זה יותר נוח כי ככה לא רואים את הפס של התחתון שזה יותר מביך לדעתי
3. זה כן נוח למרות איך שזה נראה
4. זה די כיף לשים הלבשה תחתונה מהודרת יו נואו
5. כדאי להיראות יפה לחבר שלי
אגב רשמתי מאנונימי בגלל שלא בא לי הודעות מטרידים חרמנים :)
אנונימית
באותו הנושא: