5 תשובות
אם אתם באמת חברים טובים, זה לגמרי נורמלי, לא חובה שהוא ירגיש כלפייך משהו
שואל השאלה:
לא עד כדי כך חברים טובים, אבל אפשר להגיד
אנונימית
הוא מנסה לתת לך רמזים שהוא אוהב אותך, קרו לי מקרים דומים.
בכל אופן, בת כמה את? כדי שאוכל לעזור לך..
שואל השאלה:
בת 14
אנונימית
אם את אוהבת אותו,
לכי ישר ולעניין, תפגשי איתו ותספרי לו את רגשותיך, בנים אוהבים את האומץ הזה.
שוב, אם את אוהבת אותו.
בכל אופן אם את צריכה עזרה תפני אליי בפרטי :)