התחברות
הרשמה
יש לי חברה ואני רוצה להיפגש איתה ואני לא יכול..
אני רוצה להיפגש איתה אבל אני לא יכול כי אמר שלי לא בקטע הזה של בנות וכל זה היא גרה רחוק אז קבענו בתל אביב השאלה שלי היא מה להגיד לאמא שלי אני לא יכול להגיד לה שאני הולך לחבר או סתם לתל אביב
11 במרץ 2017, 23:29
פגישות
היכרויות
חברה
בילויים
אמא
תשובה אחת
שואל השאלה:
אבל איך
א
אחד שמשתדל לעזור
באותו הנושא:
החבורה שלי מהבית ספר נפגשים היום ומישהי רוצה להזמין חברה שלי (לא מהחבורה) להיפגש איתנו..
הוא בן 38 אני בת 18 ואני אוהבת אותו, להיפגש איתו?
מישהו שדיברתי איתו רק בווצאפ ואני לא כל כך מכירה אותו להיפגש איתו או לא?
חברה שלי רוצה להיפגש איתי היום בערב ולא ממש בא לי תתנו לי תירוצים טובים..?
איזה תירוץ להביא לחברה שאי אפשר להיפגש אצלי? אנחנו צריכות להיפגש לעבודה והיא רוצה אצלי ואני לא רוצה שזה יהיה בבית שלי
למה בנים רוצים להיפגש עם בנות בזמן שיש להם חברה?
יש לי חברה ואני אוהב אותה ואני יודע שאני רוצה להשאר איתה--
יש לי בעיה קטנה עם ידידה שלי, אני רוצה להיפגש איתה אבל היא לא רוצה
בנים-יש מישהי שאתם הולכים להיפגש איתה מהאתר הזה?
אני בקטע של מישהו ואנחנו מדברים באינסטגרם ואני רוצה להיפגש איתו כזה סתם לדבר...
איך להסתיר שיש לי חבר מההורים ואיך להיפגש איתו?