6 תשובות
הכי חשוב אם הכדורים קיבלת מרופא, אם לא קיבלת מרופא מומלץ להתקשר לקופה ולהייעץ עם רופא, כי כדורים כאלה רק על ידי רופא מומלצים.
תבדקי בחבילה של הכדורים את המינון שמותר.
אם מומלץ שם על כדור אחד ביום ולקחת 2, אז פעם הבאה תמנעי.
אם מומלץ שם על כדור אחד ביום ולקחת 2, אז פעם הבאה תמנעי.
שואל השאלה:
זה כדורים שקיבלתי מרופא ובטעות לקחתי שתיים היום וכתוב שהמינון הממולץ 15-30 מ"ג ביום וכדור אחד זה 30 מ"ג
השאלה היא אם זה מסוכן או שלא נורא?
זה כדורים שקיבלתי מרופא ובטעות לקחתי שתיים היום וכתוב שהמינון הממולץ 15-30 מ"ג ביום וכדור אחד זה 30 מ"ג
השאלה היא אם זה מסוכן או שלא נורא?
אנונימית
אם כבר לקחת וזה על דעת רופא נראה שלא נורא, כמובן אם את רואה מעט שינוי בתגובות מומלץ להתייעץ עם הרופא או עם האחות בקופה.
זה אומר שלקחת 60 מ"ג.
תתקשרי ותתייעצי עם רופא.
תתקשרי ותתייעצי עם רופא.
בד"כ אין מה לדאוג היות והגוף שלך "גמיש"
בכל מקרה אתה יכול להוועץ עם רופא משפחה
להבא תקפיד להיצמד למינון שניתן לך
אפילו תיקח דף ותסמן כל פעם שאתה לוקח
תהיה בריא
בכל מקרה אתה יכול להוועץ עם רופא משפחה
להבא תקפיד להיצמד למינון שניתן לך
אפילו תיקח דף ותסמן כל פעם שאתה לוקח
תהיה בריא
באותו הנושא: