2 תשובות
אם גם ככה יש לך מלא חברים וזה לא יפגע בך אז תלכי ליום הולדת של סבא שלך. אבל אם את צריכה את זה בקטע החברתי והטיול יעזור לך בכיתה ולחזק קשר עם החברים והכל אז תלכי לטיול בלי להתלבט בכלל
שואל השאלה:
הקטע עם החברים זה לא הבעיה לא חסר לי אבל אני פשוט שונאת לפספס דברים ואז כזה כולם מתגבשים ונהנים בלעדי.
הקטע עם החברים זה לא הבעיה לא חסר לי אבל אני פשוט שונאת לפספס דברים ואז כזה כולם מתגבשים ונהנים בלעדי.
באותו הנושא: