6 תשובות
אומנות וגאוגרפיה
אני לא יודעת עד כמה את מתחברת אליהם כי זה תלוי במה שאת אוהבת ללמוד, לכי ללמוד משהו שאת באמת תאהבי אותו כי 5 יחידות זה לא סתם אבל בעיקרון במה שבחרתי יותר מעניין אותי אומנות כי זה תחום שאני אוהבת
תאטרון ומדעי החברה.
אני ממש אוהבת ומתחברת לנושאים האלו, אז הבחירה שלי הייתה די פשוטה.
הטיפ שלי הוא לקחת מה שאת אוהבת ולא משהו שמצפים ממך, אמרו לי ללכת לרפואה כי תאטרון זה שטויות ולא יעזור בחיים, זה לא נכון בכלל, מגמה לא קובעת מקצוע בחיים, ומקצועות הומניים לא פחות טובים ממקצועות טכנולוגיים או מדעיים.
Aro
ביולוגיה וערבית
לגבי ערבית בכלל לא הייתה שאלה, אני חולה על שפות, אם הייתי יכול לבחור עוד שפה הייתי הולך על זה
לגבי ביולוגיה, זו הייתה בחירה של הרגע האחרון כי פשוט לא היה לי מה לבחור והייתי חייב...
ספורט וערבית
מרוצה ככ מספורט, הביא לי ככ הרבה ידע והבנה ועכשיו אני מוציאה תעודת מדריך.
לגבי ערבית חרא של בחירה מתחרטת על כל רגע. סבל בהמשכים. חרא של שפה.
פיזיקה וביולוגיה.
ביולוגיה די קל בעיקר לזכור חומר, ופיזיקה אם את מבינה זה סבבה. האמת שהחומר שלומדים בשתי המגמות לא ממש מעניין אותי אבל בסהכ בסדר לי בהן.
מדעי החברה שזה פסיכולוגיה סוציולוגיה וכלכלה ומינהל.
האמת שמדעי החברה רציתי כבר שהגעתי לכיתה ז' אני מאוד אוהבת את הנושא והוא מעניין אותי, וגם כל החפירות האלה והדיונים זה לגמרי אני.
והאמת שכלכלה ומינהל אני פחות אוהבת אבל עדיין זה נחמד ממש ולומדים הרבה דברים שיעזרו לך בעתיד נגיד אם תרצי לפתוח עסק וכו..
אני חושבת שתלכי לפשוט מה שהכי מעניין אותך, בטח היה לך יום כזה של חשיפה שמראים לך כל מגמה והגברה אז תלכי למה שהכי מעניין אותך ומה שהכי מושך אןתך.