11 תשובות
לא..
פחות דווקא. רוב החברים שלי מזרחים.
לא, אף פעם לא הכרתי מישהו עם מוצא כמו שלי.
Aro
בכלל לא אני היחיד
הרוב מרוקאיות, אז כן
מהצד המזרחי כן ומהצד האשכנזי אני היחידה.
אני רוסיה נוצריה ושתי החברות הכי טובות שלי מוסלמיות ויש לי עוד חברה והיא יהודיה אז לא
אנונימית
טיפה
לא הרבה אבל יש.
רוב החברים שלי מהעיר שלי וזה עיר של תמנים אז כן...