5 תשובות
פשוט תהני מהחיים ותלמדי להסתפק במה שיש לך ואל תסתכלי על מה שיש לאחרים פשוט תתעסקי בעצמך לקנא זה לא תכונה טובה
טוב אממ אני מציעה לך ללכת פשוט ולהתעלם..
או עם אתה אוהב אותה, תשלוף איזה פתק מהכיס, תוציא עט ותכתוב לה את הטלפון שלך.
הזמן אותה לדייט
תסתכלי על עצמך על הדברים הטובים שיש לך תשמחי אני מאמינה שזה יעזור:)
שואל השאלה:
אופק אני בת ואני לא מאוהבת בה חח חח חח (:
ונסיכונת אני יודעת שלקנא זה לא תכונה טובה, ובגלל זה אני רוצה להפסיק אבל אני פשוט לא מצליחה להתעלם.
אנונימית
טוב, אני מבינה אותך אז כל מה שאני אגיד זה מניסיון:
1. במה את מקנא בה? (בואי לפרטי, כי אם זה מה שאני חושבת שזה, אז.. )
2. תחשבי על דברים שאת טובה יותר ממנה ותבליטי אותם.
3. אם את שואפת להיות כמוה, אז אני מציעה לך - לא, ל-א! כי אז את לא תהיי את וזה.. (;
4. אם היא מעצבנת אותך כי כל דבר שהיא עושה היא עושה יותר טוב ממך, אז תנסי לא להבליט אתזה, ובבית לנסות להשתפר xdd
אם לא עזרתי לך, אני מצטערת, בואי לפרטי אני אפרט לך עווד xdxd
אם עזרתי
יאיי ♥חח