5 תשובות
שואל השאלה:
אני בכלל קלואי את יסמין
אני בכלל קלואי את יסמין
אנונימית
פחח אני קלואי
אהבתי פעם בראץ, ואת יסמין :)
אהה אני קול קאטט חח אויש בראץ, נוסטלגיה!
אנונימי
וואי תמיד הייתי אוהבת את ג'יידד
אנונימית
באותו הנושא: