8 תשובות
לא בלי הסכמתו
לא
Aro
לא. אופסי o.o
אנונימית
אנשים הוא כתב לצלם --מבחוץ--
אנונימי
^^גוגל מצלמים את הרחובות לא את המתרחש בבית
ולתשובה כאילו לצלם מבחוץ את הבפנים של הבית אסור
לצלם את הבית מבחוץ ולא את מה שקורה בפנים מותר
אנונימי
כן מותר כל עוד זה בשטח ציבורי
אנונימית