8 תשובות
לא בלי הסכמתו
לא
לא. אופסי o.o
אנונימית
אנשים הוא כתב לצלם --מבחוץ--
אנונימי
^^גוגל מצלמים את הרחובות לא את המתרחש בבית
ולתשובה כאילו לצלם מבחוץ את הבפנים של הבית אסור
לצלם את הבית מבחוץ ולא את מה שקורה בפנים מותר
ולתשובה כאילו לצלם מבחוץ את הבפנים של הבית אסור
לצלם את הבית מבחוץ ולא את מה שקורה בפנים מותר
אנונימי
כן מותר כל עוד זה בשטח ציבורי
אנונימית
באותו הנושא: