התחברות
הרשמה
זה מוזר שאני אוהבת את חבר שלי אבל יותר כיף לי לדבר עם ידיד שלי?
27 במרץ 2017, 21:11
אהבות נעורים
שיחה
ידידים
ידידות
נושאים לשיחה
תשובה אחת
כנראה שאת יותר מחוברת רגשית לידיד שלך, יותר סומכת עליו
ה
הבחור הזה