6 תשובות
גם אני, למה כאילו?
זה לא הדבר הכי דחוף בעולם, אבל לפחות עכשיו לא יהיו תמונות לא קשורות ומיותרות.
ואגב, זה לא ש'צריך', כשאת מגיעה לבחירת תמונה השאלה כבר נשלחת, אז את יכולה לצאת ולא לבחור תמונה ותיבחר תמונה רנדומלית.
אני חושבת שזה די נחמד לאנשים שרוצים, אבל זה באמת די מיותר.
את יכולה פשוט לא לבחור תמונה
אני חושבת שהוסיפו את האפשרות הזאת כי היו אנשים שהיו מתלוננים על התמונה המטרידה\לא קשורה\מפחידה שהיה יוצא להם באופן רנדומלי כשהם היו, שואלים כל מיני שאלות.
אנונימית
את לא חייבת אם את לא רוצה חח

(אהבתי את הכינוי xd)
שואל השאלה:
הא לא ידעתי שלא חייבים xd תודה שאמרתם לי