30 תשובות
אין לי כאלה ):
פעם חשבתי שהיו, מסתבר שטעיתי
אמיתיים? אחת, אני חושבת.
שואל השאלה:
אין לי ואני מבואס איזה כיף לכם^^
אנונימי
יש לי שלוש, אבל מצאתי אותן רק שנה שעברה והייתי בת 15 אז.. לוקח זמן למצוא כאלה
אנונימית
באמת שאני לא יודעת.. אולי 1 או 2
אנונימית
אין לי );
2, אבל גם הן בספק אצלי
4 אמיתיים. (אני מקווה)
אבל אחת הכי אמיתית.
יש לי 4 שבאמת אני יכולה לסמוך עליהם
יש לי חברה אמיתית אחת. והאמת היא שהכרתי אותה רק השנה.. יש לי עוד כמה חברות אבל אני לא יודעת אם אפשר להגיד עליהן "אמיתיות"
אין לי. בקשר רק עם בת אחת.. אני מעדיפה לחכות לחבר..
הייתי בטוחה ששלוש אבל בזמן האחרון התחלתי להבין שאחת
אנונימית
6 כאילו בתכלס אני סומכת על כל החברות שלי אבל על 6 מביניהן במיוחד
6 ב"ה.. ואל תדאג יום יבוא ויהיו לך.. מבטיחה :)
נראלי אין לי אף אחת..
אין לי.
למרות שיש לי חברים, אבל אף אחד מהם לא אמיתי.
0 כולם מזויפות זרקו אותי והחליפו אותי כאילו שאני שקית פלסטיק אמן ימותו
אחד או שניים.
אף אחת. כולן מגעילות וחשות את עצמן, בכלל אין לי חברות.
אנונימית
אחד, וגם הוא גבולי...
בסוף האמיתית מתכסה בזיוף. קשה בגיל הזה למצוא חברה אמיתית. בנתיים יש לי 3.
2 אחת החברה הכי טובה שלי השני זה הקראש
אנונימית
יש לי 3 חברות אמיתיות שאני באמת יכולה לסמוך עליהן
אחד חבר שלי
אחד ידיד שלי
2 סהכ
בערך 6 אמיתיים
בערך 10