12 תשובות
לדבר עם אמא.
שואל השאלה:
זה לא עוזר לדבר איתה, זו בעיה ממושכת, הבעיה קיימת הרבה זמן, והמקרה הספציפי הזה הוא דוגמא לבעיה הזאת, והמקרה קרה אתמול, אי אפשר לדבר איתה על זה, היא לא מבינה את זה שמעבר לזה שאני הבן שלה אז אני גם בן אדם, ויכול להיות שבאיך שסיפרתי את זה ייצא שרק הוצאתי את חבר שלה לא בסדר, אבל היא זאת שאמרה לו לנתק לי (היום היא אמרה לי)
זה לא עוזר לדבר איתה, זו בעיה ממושכת, הבעיה קיימת הרבה זמן, והמקרה הספציפי הזה הוא דוגמא לבעיה הזאת, והמקרה קרה אתמול, אי אפשר לדבר איתה על זה, היא לא מבינה את זה שמעבר לזה שאני הבן שלה אז אני גם בן אדם, ויכול להיות שבאיך שסיפרתי את זה ייצא שרק הוצאתי את חבר שלה לא בסדר, אבל היא זאת שאמרה לו לנתק לי (היום היא אמרה לי)
אנונימי
לא להתייחס אליהם ברצינות גם. זה נשמע לי די מגעיל שהם מדברים אליך ככה. או שתתחיל להתעלם.. או שתדבר עם אח שלך.. או שתעבור לגור אצל אבא.
אתה צריך לבקש אולי עזרה מגורמים אחרים.. לא משטרה או משהו אבל אולי חבר טוב של המשפחה שיכול לגשר או לנסות לדבר איתו ברצינות על יותר נושאים
שואל השאלה:
המשפחה של אמא שלי ומסתבר שגם חבר שלה, חושבים הם איזה גזע עליון, אני כל הזמן חושב על לעבור לגור אצל אבא שלי, אבא שלי מרוויח הרבה יותר מאמא שלי, אבל עדיין הוא בן אדם צנוע שיודע לקחת אנשים ברצינות, הבעיה היחידה זה שאין בתי ספר ליד הבית שלו
המשפחה של אמא שלי ומסתבר שגם חבר שלה, חושבים הם איזה גזע עליון, אני כל הזמן חושב על לעבור לגור אצל אבא שלי, אבא שלי מרוויח הרבה יותר מאמא שלי, אבל עדיין הוא בן אדם צנוע שיודע לקחת אנשים ברצינות, הבעיה היחידה זה שאין בתי ספר ליד הבית שלו
אנונימי
אני באמת חושבת שכדאי שתעבור לגור אצל אבא שלך, ותמיד אפשר לנסוע האוטובוס לבית ספר או בהבעה כי אם לא תעשה נראלי המצבים שאתה מתאר יתדרדרו לאט לאט
שואל השאלה:
היום חבר של אמא שלי אמר לי שהרעיון איך לסדר את זה היה שאני אגלוש בשעות שאח שלי לא סוחר במניות, מה הוא חשב? שאני סופר כבשים בשעות האלה?
היום חבר של אמא שלי אמר לי שהרעיון איך לסדר את זה היה שאני אגלוש בשעות שאח שלי לא סוחר במניות, מה הוא חשב? שאני סופר כבשים בשעות האלה?
אנונימי
אתה מוזמן לפנות אליי בפרטי אני אשמח לעזור
ואו זה נשמע נורא..
באמת כדאי שתדבר עם אבאשלך ותסביר לו את המצב ואני בטוחה שהוא יבין ויקח אותך אליו ותסע באוטובוס לביהס ועם הזמן יהיה לך רכב שתוכל לנסוע, אמאשלך מאוהבת.. לדבר איתה לא יעזור לך, היא תמיד תהיה בעד החבר (מכירה את זה נורא נוראא אישי!) אם תרצה להמשיך לדבר אני כאן:)
באמת כדאי שתדבר עם אבאשלך ותסביר לו את המצב ואני בטוחה שהוא יבין ויקח אותך אליו ותסע באוטובוס לביהס ועם הזמן יהיה לך רכב שתוכל לנסוע, אמאשלך מאוהבת.. לדבר איתה לא יעזור לך, היא תמיד תהיה בעד החבר (מכירה את זה נורא נוראא אישי!) אם תרצה להמשיך לדבר אני כאן:)
תעבור לבית של אבא שלך זה נשמע ששם יהיה לך הרבה יותר טוב.
אתה יכול גם להמשיך באותו בית הספר ולנסוע באוטובוס.
בהצלחה (:
אתה יכול גם להמשיך באותו בית הספר ולנסוע באוטובוס.
בהצלחה (:
מסכימה עם התשובה שמעליי.
לדעתי תעבור לאבא שלך ותסע לבית ספר בהסעות או באוטובוס ככה גם תראה להם שאתה לא צריך אותם.
לדעתי תעבור לאבא שלך ותסע לבית ספר בהסעות או באוטובוס ככה גם תראה להם שאתה לא צריך אותם.
תעבור לאבא שלך, כמו שאתה מתאר את החוסר כבוד הזה כלפייך, אם יש לך אופציה אחרת אז למה לא בעצם?