8 תשובות
שואל השאלה:
נמאס לי מshape of you איזה חרוש ומעצבן זה
שירי קייפופ הם אחלה ויש להם סרטונים וריקודים ממש מושקעים.
שואל השאלה:
זה לא שיר קליט שאני אתמכר אליו שמעתי אותו כבר פחות הטעם שלי לא כזה פופ
שואל השאלה:
אוהבת יותר אנגלית וספרדית
battle symphony - linkin park חחח
shake it offישן אבל זמן האחרון נתקע לי
הממ אולי
that's what i like
lean on
chains to the rhythm
five more hours
hymn for the weekend
one dance
i took a pill in ibeza