8 תשובות
שואל השאלה:
נמאס לי מshape of you איזה חרוש ומעצבן זה
נמאס לי מshape of you איזה חרוש ומעצבן זה
symphony
שירי קייפופ הם אחלה ויש להם סרטונים וריקודים ממש מושקעים.
שואל השאלה:
זה לא שיר קליט שאני אתמכר אליו שמעתי אותו כבר פחות הטעם שלי לא כזה פופ
זה לא שיר קליט שאני אתמכר אליו שמעתי אותו כבר פחות הטעם שלי לא כזה פופ
שואל השאלה:
אוהבת יותר אנגלית וספרדית
אוהבת יותר אנגלית וספרדית
battle symphony - linkin park חחח
shake it offישן אבל זמן האחרון נתקע לי
הממ אולי
that's what i like
lean on
chains to the rhythm
five more hours
hymn for the weekend
one dance
i took a pill in ibeza
that's what i like
lean on
chains to the rhythm
five more hours
hymn for the weekend
one dance
i took a pill in ibeza
באותו הנושא: