24 תשובות
אם זה אמיתי אני נשארתי ללא מילים
תנסי להתקרב לאח שלך, לתת לו מקום חם ובטוח, לספר לו סודות שלך
ורק אחרי תקופה הוא ירגיש טוב לספר לך
תעדכני
בהצלחה!
תנסי להתקרב לאח שלך, לתת לו מקום חם ובטוח, לספר לו סודות שלך
ורק אחרי תקופה הוא ירגיש טוב לספר לך
תעדכני
בהצלחה!
זה יכול להיות בגלל שהוא קטן אז הוא שומע יותר טוב... ואז הוא שמע בעצם משהו לא תקין...
כשאני ואח שלי היינו קטנים (גיל 3-4) גם היה לנו קטעים כאלה שנגיד פעם אחת כשנסענו לסבתא שלי אח שלי חשב על זה שהולכת להיות תאונה ובאמת קרוב אלינו היתה תאונה זה די מוזר ואין לי הסבר לזה אפילו שזה קרה לי
אנונימי
אולי זה כמו בארתור שילדים על גיל מסויים יכולים לתקשר עם כל מיני יצורים...
או שהוא הרגיש שהרעשים בבטן מוזרים
או שהוא הרגיש שהרעשים בבטן מוזרים
דברים כאלה קורים והוא התברך במתנה מה', הרוחניות אצלו גבוהה מאוד.
יש את זה אצלי גם ואצל אמא שלי שחלמה על פיגוע יום לפני שהוא קרה וזה מה שהציל אותה.
הכל מלמעלה!
תנסי לדבר עם אחיך ולעזור לו הוא בטח ממש עצוב, תעודדי אותו.
יש את זה אצלי גם ואצל אמא שלי שחלמה על פיגוע יום לפני שהוא קרה וזה מה שהציל אותה.
הכל מלמעלה!
תנסי לדבר עם אחיך ולעזור לו הוא בטח ממש עצוב, תעודדי אותו.
אנונימית
יש ילדים שיש להם יכולת כזאת. לרוב זה עובר כשגדלים אם לא מתעסקים בזה, אז לדעצי כדאי לכם לעזור לו לפתח את זה בעזרת מישהו שמבין בדברים כאלו.
אומרים שילדים עד גיל 5 מסוגלים לתקשר עם נשמות בעולם הבא ולשמוע דברים שאנשים רגילים לא. זה כאילו הם עדיין מחוברים אל אותו עולם ושהם חצי פה וחצי שם. לכן אח שלך כנראה שמע את הנשמה של התינוק אומרת שהוא לא יחיה לעוד הרבה זמן. זה משהו שאנחנו לא יכולים להבין אבל זה כנראה נכון
אם באמת כל יום הוא היה מצמיד את האוזן כמו שאת מספרת, הוא יודע איזה רעשים אמורים להיות, ואיזה תחושות מרגישים, כנראה שמשהו היה נשמע לו חסר אז הוא הבין שמשהו לא בסדר
ילדים לא קבועים על ההיגיון שהמבוגרים קבעו
הם חופשיים הם שומעים דברים הם חסרי גבולות
כשהייתי קטן חזיתי את המוות של 2 הסבים שלי ועוד הרבה דברים
אם את חושבת שבאמת יש לו כוחות מיוחדים אז בואי לפרטי אני אעזור לך עם זה
הם חופשיים הם שומעים דברים הם חסרי גבולות
כשהייתי קטן חזיתי את המוות של 2 הסבים שלי ועוד הרבה דברים
אם את חושבת שבאמת יש לו כוחות מיוחדים אז בואי לפרטי אני אעזור לך עם זה
אוייש נו, תגידו מה אתם פתטיים? כנראה הוא שמע שהרעש לא היה רגיל, ראה משהו לא רגיל או שסתם עלה לו לראש וזהו. נו מה עד כדי כך להיות בורים?! תעשו לי טובה
אנונימית
דבר ראשון יכול להיות שגם לפני זה היה שם משהו לא בסדר, והוא שמע את זה ואמר זאת, דבר שני, יכול להיות שהוא סתם ניחש, ובמקרה זה יצא ככה, ויש עוד אפשרות- שחשבת שהיום זה אחד באפריל וניסית לעבוד עלינו
יכול להיות גם שהוא שמע את ההורים שלך מדברים על זה
הנפיל ^ חזית? מן הסתם ששני הסבים שלך ימותו, הם אנשים מבוגרים ומן הסתם שתדע פחות או יותר כמה זמן הם הולכים למות זה לא עכשיו אח או דוד או משהו, זה לא שנשאר להם הרבה לחיות, בתת מודע של כולנו שהסבא וסבתא שלנו לא יחיו הרבה זמן זה טבעי זה לא משהו על טבעי אתם מגזימים באמת..
אנונימית
זה נקרא חוש שישי. לא יודעת אם זה אמיתי או לא, אבל קורים וקרו לי ולאחרים דברים שיכולים אולי להעיד על זה.
אני אחת כזאתי, אין לי ממש איך להסביר איך זה קורה זה פשוט אנרגיה ותחושה שאתה מרגיש זה משהו שאתה יודע שיקרה וזה משפיע ממש קשה להסביר את זה אם תרצי תפני אליי בפרטי
קודם כל מצטער לשמוע:(
כנראה יש לו רמת אנרגיה מיוחדת וזה מתבטא
שניתן להרגיש דברים שאחרים לא יכולים.
כנראה יש לו רמת אנרגיה מיוחדת וזה מתבטא
שניתן להרגיש דברים שאחרים לא יכולים.
עושה רושם שראית יותר מידי סרטים, או שחלמת חלום רע.
לאנונימית חזיתי את השבוע
והם היו רק בני שישים
והם היו רק בני שישים
היי אני דיי מבין בזה
אח שלך מתקשר ברמה גבוהה
אם את רוצה לדבר איתי אני פה תמיד
אח שלך מתקשר ברמה גבוהה
אם את רוצה לדבר איתי אני פה תמיד
כמובן שאם זה לא ספאם זה רק מחזק אצלי את הטענה שיש כוח עליון ועל טבעי ויש משהו או מישהו שמניע את העולם הזה.
"מאז שחרב בית המקדש נבואה נתנה לשוטים ולקטנים"
בבא בתרא י"ב:
בבא בתרא י"ב:
אנונימי
באתי לכתוב 1 באפריל ושכחתי שכבר לא ה1 באפריל.. אופס
שואל השאלה:
אצא שלי סיפרה לי גם כשהייתי בת 4 חודשים הייתי מדברת עם העצים.. אולי לכולנו יש אנרגיות כאלה
אצא שלי סיפרה לי גם כשהייתי בת 4 חודשים הייתי מדברת עם העצים.. אולי לכולנו יש אנרגיות כאלה
אנונימית
עוד פעם השטויות שלך?